Jumaat, 27 Mei 2011

catatan pertamaku

assalamualaikum.....
setelah sekian lama try wat blog kali ni baru dapat...alhamdulillah.catatan pertamaku nama aku siti noor hidayah.lahir tahun singa..garang pun macam singa..hahahaa....xla aku ni lembut tp kadang2 grang jugak.aku sekarang bekerja di putrajaya..alhamdulillah.aku bahagia ngan kehidupan aku sekarang...macam tajuk blog aku..ku ada hanya kerna kamu..."kamu" tentulah kedua ibu bapaku yang amat2 aku sayang.yang sentiasa bersama aku disaat aku senang dan susah..senang cakap mereka lakawan baik aku.then aku ada adik2 dan kakak yang amat memahami aku.lastly of cos i have a friend really best friend y sentiasa tak jemu untuk mendengar aku nangis dan dengan soalan2 aku yang kadang2 agak merepek.thanx oppa.anyway da terlanjur tulis blog ni aku nak mengucapkan jutaan tahniah kepada kakak aku yang menjalani konvo dia ari ni.at last for 27 years dia tunggu untuk menjadi dr tercapai.tahniah along. anyway nant sambung lagi la coz nak g masak sarapan kat adik2...daaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan